15.3 C
Iași
28 octombrie, 2025

Simona Nemțanu, despre cum a ajuns să colaboreze cu branduri mari ca și creator de conținut: „Este doar o convingere limitativă că doar influencerii mari pot colabora cu branduri de renume”

Simona Nemțanu, creatoare de conținut axată pe fashion, beauty și lifestyle a vorbit în cadrul #PodcastBZI despre cum a ajuns să colaboreze cu branduri mari ca și creator de conținut la început de drum.

Originară din Pașcani, a renunțat la o facultate clasică și a ales să lucreze în asigurări, având ca un hobby crearea de conținut. Astăzi, acesta este un job full time, care o împlinește.

Iată cum a ajuns să colaboreze cu branduri mari ca și creator de conținut

Invitata din cadrul podcastului a povestit cum a început să creeze conținut, acum 13 ani.

„Sunt creator de conținut de aproape 13 ani, am început ca un hobby, cu un blog și scriam acolo despre orice, pentru că nu era încă Instagram în România, din câte știu. Apoi, când a apărut Instagram am migrat acolo și da, am reușit să îmi creez o comunitate, era totul din pură pasiune și acum, ușor, ușor, a devenit o muncă reală. De câțiva ani sunt creator de conținut full time, cred că de când am devenit mămică și am reușit să colaborez cu branduri la care nu m-aș fi gândit vreodată. Sunt ambasador dm de 6 ani, am colaborat cu Dove, Nivea, Tefal, Always, Babyliss”, povestește Simona Nemțanu.

Chiar dacă nu este încă o prezență cunoscută și pe TikTok, aceasta menționează că face progrese și acolo și menționează ce apreciază un brand la o colaborare.

„Am și TikTok, am pierdut trenul cu el, pentru că mi l-am făcut, mi l-am șters, am în jur de 4.000 de următori, încerc să cresc și acolo, postez constant, dar cred că dacă o făceam la începuturi era bine. Eu cred că odată ce se creează o conexiune, brandul ține foarte mult la o colaborare constantă, pentru că următorii dacă te văd pe tine ca creator de conținut că folosești un produs și îl folosești constant, devii mai serios publicului, și atunci, brandul ține foarte mult la chestia asta, la o colaborare de lungă durată, pentru că ajungi să fii credibil”, mai spune Simona Nemțanu.

Află din alt podcast șicât de important este să ierți ca să poți iubi.

Cât se poate câștiga din crearea de conținut

Simona Nemțanu a menționat și cât a câștigat într-o lună și că brandurile mari plătesc bine.

„Cu siguranță, un micro-influencer își poate crea o comunitate foarte strânsă, unită, care este acolo pentru tine, nu pentru numărul mare de urmăritori, pentru ceea ce oferi tu și îți este alături indiferent de like-uri, de numărul de urmăritori. Am câștigat și 3.000 de euro într-o lună, dar și 500, nu există o constantă, cumva eu țin o evidență și analizez la final de an pot vedea cam cât a fost lunar. Brandurile mari plătesc bine”, menționează creatoarea de conținut.

În același timp, a povestit care a fost prima sa colaborare și momentul în care și-a dat seama că are oportunități reale de creștere în domeniu.

„Prima mea colaborare cu un brand mare a fost cu Kik, cred că acum 7 ani. Aveam în jur de 13.000 de urmăritori, nu îmi mai aduc aminte exact, dar a fost o colaborare frumoasă. M-a suprins foarte tare că mi-au scris, ulterior ei au deschis magazine și în Botoșani, și în Vaslui și m-au chemat și acolo. A fost o colaborare serioasă și cu un venit mult mai mare decât cu ce eram eu obișnuită în mod normal. A fost interesant că mi-au cerut ei să le dau o sumă, ei având buget mai mare și mi-au oferit mai mult decât le-am cerut eu. Mi-am dat seama atunci că este o oportunitate reală și că trebuie să iau în serios ceea ce fac”, mai spune Simona Nemțanu.

Pentru a afla toate informațiile referitoare la cum a ajuns Simona Nemțanu să colaboreze cu branduri mari ca și creator de conținut, accesează și vizionează podcastul integralAICI.

Sursa: https://www.bzi.ro/simona-nemtanu-despre-cum-a-ajuns-sa-colaboreze-cu-branduri-mari-ca-si-creator-de-continut-este-doar-o-convingere-limitativa-ca-doar-influencerii-mari-pot-colabora-cu-branduri-de-renume-5386228

Ultimă oră

Același autor