Simona Nemțanu, creatoare de conținut axată pe fashion, beauty și lifestyle a vorbit în cadrul #PodcastBZI despre cum o persoană introvertită poate să fie creatoare de conținut.
Creatorii de conținut au devenit, în ultimii ani, o voce puternică în mediul online, însă, a fi creator de conținut nu înseamnă doar a posta, ci și a construi zi de zi o poveste care să inspire și să unească oameni.
Iată dacă poate o persoană introvertită să fie creatoare de conținut
Invitata din cadrul podcastului a povestit ce însemna pentru ea crearea de conținut la început și când a luat acest lucru în serios.
„Crearea asta de conținut am luat-o în serios acum câțiva ani, când mi-am dat seama că pot să fac asta fără să am și un alt job, pentru că eu am și lucrat în trecut și mereu era pe ultimul loc crearea de conținut. Făceam asta în weekend, când ieșeam în oraș mă mai postam, mă mai pozam, dar nu era pe lista de priorități. Era pur și simplu un hobby, aveam colaborări, mai mult barter, îmi era drag să fac asta”, menționează Simona Nemțanu.
De asemenea, a menționat cum ea, introvertită fiind, a reușit să fie creator de conținut.
„E interesant oricum că următorii nu mă văd introvertită, chiar când am mai menționat asta mi s-a spus că nu par, dar cred că dacă faci asta în mediul tău, acasă, ce știi tu, pe treaba ta, singurică este ușor pentru un introvertit. În același timp, îmi place conexiunea cu oamenii atât timp cât mă simt în largul meu în preajma lor, dar acasă, în elementul meu, e cel mai bine. Am lucrat ca agent de asigurări, mi-a plăcut, am stat 2 ani, apoi m-am mutat în Iasi pentru că am simțit că Pașcani este prea mic pentru mine. Sunt introvertită, dar simt că aparțin unui oraș mare și aș putea să mă mut într-un oraș și mai agitat de atât, dar mă bucur că mi-am găsit aici liniștea momentan”, mai spune creatoarea de conținut.
Află din alt podcast șicum ne putem vindeca trăirile dureroase.
Cum se poate forma o comunitate
Invitata a mărturisit că nu avea ca și scop să adune un anumit număr de oameni sau să vină branduri către ea, ci făcea totul din plăcere.
„Nici nu știam ce presupune să ai un număr mare, nu știam că vor veni branduri la mine, efectiv postam, era mult mai ușor să ajungi la oameni, algoritmul era altul. Atunci postam foarte multe ținute, știu că mergeam în oraș în weekend, pentru că și soțul meu lucrează și mă ajuta cu pozele. Ieșeam în weekend și pozam mai multe ținute să le am pentru săptămâna următoare. Urmăream și mă inspiram foarte mult, îmi aducea bucurie când vedeam pe altcineva și ziceam că asta vreau și eu, să transmit și eu aceeași energie”, povestește Simona Nemțanu.
În același timp, a menționat și de unde a pornit și ce traseu a urmat până la crearea de conținut.
„Am intrat la Facultatea de Geografie la Cuza, o alesesem pentru că în gândurile mele, eu voiam să mă fac agent de turism, mi se părea fascinant, am zis că o să călătoresc mult, dar nu m-am putut adapta la viața de student, nu mi-a plăcut absolut deloc, am vrut acasă și m-am mutat acasă, în confortul meu și m-am și angajat, dar m-am și înscris la altă facultate la distanță”, mai spune creatoarea de conținut.
Pentru a afla toate informațiile referitoare la cum poate o persoană introvertită să fie creatoare de conținut, accesează și vizionează podcastul integralAICI.