Maria Cucerencu are un brand bazat pe rochii de ocazie, în special de cununie. Aceasta este cofondatoare Lariétte, iar împreună cu soțul ei a decis să deschidă propria afacere.
În cadrul podcastului BZI, Maria Cucerencu, vorbește despre brandul pe care îl deține cu soțul ei și cum l-a dezvoltat dintr-un simplu ateleier de croitorie. Cu timpul, antreprenoarea, a luat decizia de a duce afacerea exclusiv online.
Maria Cucerencu are un brand bazat pe rochii de ocazie care a decis să-l tină exclusiv online
Maria Cucerencu povestește cum a trecut de la un atelier de croitorie la dezvoltarea unei linii derochii elegantedisponibile pe piața internațională, prin intermediul unui magazin online.
„Aveam și o mică echipă și dezvoltam pe partea de retușuri, dar mai mult aveam produse pe comandă de toate feluriele. Partea de rochii era mai aproape de mine și clientele își doreau ceva mai special la evenimente. Ne descurcam destul de bine, clientele erau mulțumite, ceea ce pe noi era o mare apreciere să se reîntoarcă clientele care au mai comandat anterior”, a declarant Maria Cucerencu.
În timpul pandemiei de Covid-19, antreprenoarea, împreună cu soțul ei ,au decis să lanseze LaRiet.
„Atunci când a venit pandemia ne-a prins în momentul în care aveam și comenzi chiar pentru anul în curs, dar s-au stopat pe bandă rulantă. Împreună cu soțul meu ne-am gândit să venim atunci cu o soluție către mirese, către doamnele care aveau evenimentele într-un timp scurt și nu aveau timp să aștepte pentru comandă. Așa am lansat LaRiet, cu serii de rochii elegante, gata făcute, care să poată fi livrate rapid”, a susținut Maria.
Pandemia a venit cu ocazia de a dezvolta un model de vânzare digitală bazat pe o vizibilitate mult mai mare, iar acest lucru a ajuns să aducă succes.
„Brandul a fost dezvoltat în Republica Moldova, iar internațional am devenit populari cu ajutorul Pinterest. Oamenii din toată lumea găseau produsele noastre, iar vânzările internaționale a fost primul semn că direcția noastră trebuie să fie online”, a mărturisit antreprenoarea.
Maria Cucerencu a luat decizia de a trece întreaga afacere în mediul online
După ce a încercat și varianta magazinului fizic, Maria Cucerencu a observat rapid că vânzările din online erau net superioare, iar costurile operaționale ale unei locații fixe nu se justificau.
„Am ales să deschidem în mall, iar mall-ul a intrat și în reparații, pe atunci era Shopping Park. Clienții de acolo veneau mai mult pentru produsele alimentare, nu pentru rochii. N-am simțit că este publicul nostru. Costurile erau mari, iar vânzările din online erau mult mai mari. Atunci am decis că este mai sănătos pentru noi să renunțăm la partea fizică și să rămânem 100% în online”, a explicat Maria.
Prezența în magazine fizice a adus un set de costuri dificil de susținut, mai ales în rândul rochiilor de ocazie, iar în online era mai mare satisfacția.
„Când ești într-o locație fizică, te bazezi pe un anumit public. Ori publicul nu cumpără, iar vânzările sunt sezoniere. În schimb, online putem ajunge oriunde, oricând”, a spus Maria.
Pentru a afla mai multe despre afacerea cu haine a Mariei Cucerencu, vizionează integral podcastul BZIAICI.
Astfel, cofondatoare LARIÉTTE, Maria Cucerencu, are un brand bazat pe rochii de ocazie care s-a transferat 100% în mediul online.