La puțin timp după începerea campaniei electorale, mesajele lui Nicușor Dan au devenit tot mai vizibile în online. Mai puțini au înțeles cum s-a ajuns acolo.
Pe parcursul campaniei, când prezența lui Nicușor Dan creștea în online, în mediile politice, printre consultanții de specialitate şi prin grupurile agenţiilor mari de publicitate, a început să circule o bănuială şi se discuta acelaşi lucru:
„Nicușor Dan are o armă secretă pe online.” Este un consultant de la Paris? Din SUA sau de la Londra?
Zvonul a crescut. În grupurile de comunicare ale altor echipe de campanie, în conversații private între oameni de strategie și chiar în redacții de presă, această întrebare revenea constant: „Cine e în spatele prezenței lui online?”
Campania nu era una clasică, dar părea omniprezentă. Nici agresivă, dar vizibilă. Nici ostentativă, dar convingătoare.
Atunci am devenit curioși să aflăm mai multe. Am început o muncă de documentare, convinși că în spatele acestui mecanism digital se află un personaj interesant. Un nume necunoscut publicului larg, dar cunoscut în anumite cercuri din zona comunicării online.