Asocierea de constructori din România și Bulgaria a fost declarată câștigătoare cu o ofertă de 4,76 miliarde lei, iar contractul de proiectare și execuție poate fi semnat dacă în termen de 10 zile nu se depun contestații, anunță CNIR. Durata totală de realizare a acestui tronson este de 46 de luni din care 10 luni pentru proiectare și 36 de luni pentru execuție lucrări.
Constructorul și-a asumat, conform documentației din licitație, să prioritizeze execuția unui segment cu o lungime de 5,5 kilometri pentru a asigura legătura între intersecția/turbion de lângă Pașcani și segmentul Autostrăzii Unirii dintre Moțca și Tg. Neamț, aflat deja în șantier.
„Acest segment trebuie realizat, cu prioritate, în termen de 12 luni pentru sincronizarea proiectelor“, a declarat directorul general al CNIR, Gabriel Budescu.
Tronsonul Moțca-Tg. Frumos are o lungime de 27 kilometri, traseu pe care se vor construi 36 de poduri și pasaje cu o lungime totală de 8,5 kilometri (cel mai lung va avea 1100 metri), 4 tuneluri cu o lungime totală de 1,7 kilometri și 3 noduri rutiere (nod Moțca DN 24, Nod Pașcani DJ 208 și nod Târgu Frumos DN 28 B).